Februari

1 februari idag. Spännade. Ganska mycket kul händer den här månaden. Mer än i slöjanuari i synnerhet. Kickstartar redan nästa helg med en sthlms sväng där Tiamat lirar. Kan bli tårar och årets konsert redan nu. Eller ja, blir det inte årets konsert kommer det förmodligen bli tårar av den anledningen. Så tårar blir det nog. Skulle jag tro.

Helgen efter blir det förmodligen releasefest för Corrodeds singel i Ånge (!) av alla ställen. Får jag släpa med mig sambo (trots allt är det alla hjärtans dag och det kan ses som ofint att åka på hårdrockfest i Ånge utan den bästa hårdrockaren av alla) blir saken biff. Därefter blir det lite softande innan det släpps en hel hög starka tv-spel. I synnerhet Street Fighter IV som förmodligen gör att jag inte ser J på två månader eller så. Får istället trösta mig med bokrean som i år sammanfaller på fettisdagen. Där blir det uppesittarkväll med både semlor och böcker. Fint.

Helgen efter åker vi till Umeå på House of Metal. Spanar in husgudarna Opeth och har det allmänt fint. Jobb dock, såklart.

Lägg sedan till kopiösa mängder träning (är så less på att vara förkyld att jag amputerar lungorna om det fortsätter), jobb och dubbla uppsatser (en C och en B) så är saken biff. Jag har det jag gör, men trevligt blir det onekligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0