Pessimist



J tycker jag är lite negativ ibland. Som när vi pratade om Australien och huruvida det är ett land att åka till eller inte. J tryckte på att alla gulliga och roliga djur fanns där, jag kontrade med att alla livsfarliga och elaka insekter, spindlar och djur finns där.

- Men tänk om du vaknar en morgon, så sitter det en koala och kramar sänglampan. Skulle inte det vara sött?
- Jodå. Men tänk om jag vaknar en morgon så sitter det sju skorpioner på min mage. Det skulle inte vara så kul.


Dock. Den här artikeln på aftonbladet och bilden i synnerhet, får mig att mjukna lite. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4373224.ab

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jonas Gardell har ju också tagit upp den här frågan. Man blir inte så jättesugen på att åka till Australien efter att man sett denna: http://www.youtube.com/watch?v=vq3NJfxN2hM

2009-02-11 @ 10:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0