Pyjamas

Det är fortfarande kallt, vinter och allmänt elände. Så jag behöver piggas upp. Därför beställde jag nyss ett pyjamaskit från Uppercut, märke Calvin Klein. Så nu ska det softas ända fram till våren. Och när det blir vår ska jag fortsätta softa, om än på loungeavdelningen (aka balkongen, men det låter lite torftigt).

Men annars är det inte så mycket softande nu. Skulle egentligen behöva gå ut och köpa lite kaffe och annat viktigt. Men. Det är hundra minusgrader ute. Man kan säga att det gör det lite svårare än vanligt att ta sig ut. Så jag och min träningsvärk stannar här inne och jobbar. Ett tag i alla fall. Tills det börjar tina lite eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0