Semesterdags

Jag och J åker till sthlm i helgen och för att bara vara stockholm är vi oväntat taggade. Dels var det ett tag sedan jag var ner nu och dels var det ännu längre sedan jag var ner bara för nöjes skull. Inte för någon pressvisning, intervju eller resa vidare helt enkelt. Nu åker vi ner för att göra stockholm. Shoppning, konsert och softande på lyxhotell (Hilton närmare bestämt). Dessutom siktar vi på att äta mjukglassbuffé på Jensens Böfhus och tja, det kanske är bäst att börja hungerladda redan nu. Hungerladda och jobba av jobb för att som sagt kunna vara helledig. Recensioner och texter får avverkas idag och imorgon istället. Tur att jag klev upp halv sju idag. Mindre tur att jag redan hunnit med en timmes powernap, tre kopparkaffe och soffslöning. Väntar dessutom på att min handledare för Historia B-uppsatsen ska ringa. När jag skrev i Svenska ringde grammatik-Gun klockan 08.00. Det känns både positivt och negativt att Svenbjörn inte verkar ha samma tidsinställning.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hilton är toppenfint, så sköööna sängar. Ha en kanonhelg!

2009-02-05 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0