Uppe med tuppen...

...och träningsvärk samt blåmärken. Som det ska vara. Har pälsat på mig ovanligt mycket idag för att ens våga gå utomhus. Höll nästan på att frysa ihjäl på vägen hem från thaiboxningen igår och tänker inte göra om det idag. Så shorts och mjukisbyxor går bort, om man säger så.

Idag ska det bli mycket gjort. Medelpadsarkivbesök för bläddrande i 1918-material, syo-vägledningsfika med lillasyster, träning och lite skrivande. Fullspäckat, men ganska intressant. Har även bestämt mig för att det blir ånge på lördag. Corroded har releasefest och jag följer deras slogan "Ge din älskling något hårt på alla hjärtans dag" så jag drar med mig den skäggigare hälften på vildmarksbesök.

Kommentarer
Postat av: sara

åhhh... jag hatar miun. jag HATAR dem! gå in på min blogg så får du se varför... ÅH!!!!!

2009-02-11 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0