Zombieäggbesvikelse

Jag gillar blodapelsiner. Även kända som zombieägg. Köpte därför en påse på City gross igår som jag tänkte roa mig med i veckan.

Döm av min besvikelse när jag öppnar första apelsinen och ser att det knappast är något zombieägg. Snarare nunneägg. Vissa är ju så, det är egentligen en blodapelsin, men den har kanske på sin höjd bara några få, små blodstrimlor och är egentligen bara en apelsin med identitetskris. Inte så kul. Så jag gav bort apelsinen till J och började skala nästa. Jag vill ha mina zombieägg helsvarta. Döda, röda och onda. Metalapelsiner liksom. Men jag blev besviken igen. Nästa var också en mes. Tryckte i mig den i jakt på c-vitaminer ändå, men besvikelsen är total.

Nu ska jag fortsätta lyssna på gubbrock och sura.

Kommentarer
Postat av: Stefan

PG-13 istället för NC-17. Ungefär som första AvP-filmen. Taskigt.

2009-02-01 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0