Lilla julafton

Väntar in lite roliga paket på posten just nu.

Bokpaket från Adlibris - Inte så jävla kul egentligen eftersom det bara är skolböcker, men det är ändå roligt att packa upp
Skivpaket från Ginza - Senast i världen med Mastodons nya, Wolfs Ravenous på fysiskt exemplar och AC/DC-specialutgåva är några av godbitarna. Allt presentkortköpt så min konstnad hamnar på 24 kronor. Överkomligt.
Dator från Komplett - Nästa vecka beräknas den dyka upp. Då blir det spela och jobba av. Tjohej. Även om jag, såklart, fortfarande är en mactjej i själen. Men jag måste kunna spela PC-spel. Så enkelt är det.

Och sen nästa vecka kommer skatteåterbäringen. 13 000 hamnar den på. Tack så mycket. Då kan jag köpa glass för pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0