Två veckor kvar

1 augusti smäller det. En veckas hårdträning avklarad. Vansinnigt jobbigt, men givande. Känner mig starkare, bättre och rappare än tidigare. Två veckor till och det kommer bli storstryk. Kalas.

Annars är helgen bra. UFC 100 reprisen spanades igår, det både badades och åts middag hos J:s föräldrar. Ikväll blir det Metal Gear Solid och återhämtning. Sedan imorgon är det träningsdags igen. Skönt nu när kroppen samlat lite energi.

Och ja - har en månad kvar till skolstarten igen. Blir roligt med lite aktivitet och att skriva uppsats tillsammans med sara, även om det hade varit roligare med något annat ämne än pedagogik. Men. Det är bara ett år kvar nu. Sedan är jag färdig gymnasielärare. Inte alls så tokigt.

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Verkar som att jag måste ta mig till grannkommunen trots att jag är ledig till veckan... Fast vem ska jag hålla på?

2009-07-24 @ 18:25:19
URL: http://jayzee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Heja på den som vinner, dvs mig ;)

2009-07-27 @ 09:44:35
URL: http://soffipro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0