Upptagna dagar

Låååååångt blogguppehåll. Ingen ordning. Skyller på semester. När man inte behöver skriva så mycket jobbrelaterat blir det så att jag inte tar mig tid att privatskriva heller. Istället tränar jag så det står ut genom öronen. Fight 1 augusti och hårdkörning tills dess. Var dock tvungen att ta en vilodag idag eftersom vaderna knappt vill röra sig en meter. Kör hårt imorgon istället.

Annat som hunnits med var Rockweekend i helgen. Uruselt väder första dagen förtog lite av helhetsintrycket, men det tog sig. Hot Leg var en överraskning, Arch Enemy oväntat starka och Edguy bättre än vanligt. Så det  var kul. Hoppas på fortsättning av festivalen nästa år, inte enbart för att den geografiskt ligger absolut bäst till och även ger stughäng på dagarna.

Nu ska dock slövaderna släpas upp på hydro för att inköpa margarin. Får se om jag tar mig hem, men det är trots allt nerförsbacke så man kan ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0