Wii-måndag

Har hunnit med en del idag. Inledde, såklart, med träning. Kändes bra och tekniken börjar sitta samtidigt som energin, styrkan och konditionen har hoppat upp ett snäpp. Kanon. Sedan blev det tur med farfar till farmor på Lindgården. Är farfarchaffis hela veckan och det blir några fler svängar i veckan. Dessvärre drog det ut lite för långt på tiden för att jag både skulle hinna jobba och träna kvällspasset, så jag fick hoppa det senare och hårdjobba istället. Eller ja. Hårdjobba är kanske fel ord eftersom jag suttit i soffan och spelat tv-spel samt att jag nu sitter vid datorn och lyssnar på hårdrock. Så gruvarbetarhårt är det egentligen inte. Men det ska ju göras. Så nu går jag och spelar två spel till tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0