Jag har...

...ett par grannar som festade till halv fyra i natt. Komplettera med sveriges sämsta musiksmak och saken är biff. Grannarna är till skänks, bara så ni vet.

...en uppsats i Historia som snart är färdig. Slutet ses, arkivet ska besökas en gång till och diskussion ska skrivas, men sedan är det klart.

...en blå arm. Men det har jag ju jämt så skitsamma.

...Raubtier i iTunes just nu. Svensk rammsteinfinntroll-fusion. Rätt bra. Åtminstone i två låtar.

...några timmar kvar till tvättstuga. Tycker det är ganska trevligt faktiskt. Känslan av att lyfta upp torkskåpsvarma kläder ur tvättsäckarna är mysigt.

...ovanligt bra framförhållning när det gäller skola och plugg

...fortfarande otroligt mycket hat mot mina grannar. Hög ljudvolym, visst - men musiken!? Ace of Base? Kom igen!

...konstaterat att Hardcore Superstar har ungefär en låt som de kör om och om igen, skiva efter skiva.

...en spännande bok om Sekter och hemliga sällskap som jag läser. Den är bra. Men obehaglig. Och fascinerande.

...en liten jubileumsdag idag. 1,5 år med J. Firas med uteät och hångel.

...försovit mig.

...invigt nybalkongen igår. Middagslaxen åts "ute" och det fungerade alldeles förträffligt.

...lärt mig stava rätt till pandemi. Tidigare skrev jag "panademi", men det är borta nu. Tack svininfluensan som lärde mig stava.

...en hel jävla diskussionsdel att skriva så jag ska kanske göra det istället för att dumblogga.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0