Min elaka lillasyster

Jag och syrran försöker lite halvt optimistiskt att hitta en sista minuten-resa till grekland nu i maj. Dock är tidsramen minst sagt snäv. Vi måste åka måndagen den 18 och komma hem måndagen den 25. Annars får det vara. Jag har opponering på tisdagen och 16-17 kör jag ju min match i Umeå. Men vi har hittat lite resor som vi aktivt prisbevakar.

Det finns dock ett annat problem. Min lillasyster är nämligen elak. Som idag när hon ringde för att uppdatera om en prissänkning.

V: Heeej, nu har den här resan gått ner lite i pris. Bra va?
S: Ja, jättebra. Men jag äter middag nu så jag är lite upptagen.
V: Vad äter du?
S: Falukorv i ugn.
V: Gud vilken finmiddag, haha.
S: Men vad elak du är, det är ju jättegott.
V: Hahaha. Men...förresten...äter ni middag nu!? Klockan är ju bara halv fyra!
S: Ja, men J ska jobba och jag ska träna så då blir det bä...
V: Hahaha, det är ju varken lunch eller middag. Gud vilken fånig tid.
S: Tack för att du ringde Vicky. Jag ser verkligen fram emot att åka på semester med dig eftersom du är så snäll och rar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0