Superveckan

Den här veckan får heta superveckan. Typ. Dels är det sista veckan innan semestern och dels fyller jag år på torsdag, men framför allt är det ju fight på lördag. Och. Hur inleder man en supervecka om inte med att...eh...försova sig ungefär tre timmar. Klev upp för morgonträning imorse vid halv sju och skulle bara krypa ner en liiiiiten minut med J när han kom hem från jobbet. Däckade och sov som en stock. Så istället blir det dubbelträning imorgon. Men det känns bra annars. Tekniken börjar sitta, fysiken likaså och laddningen är på topp. Blir grymt tror jag.

Är även supervecka eftersom det är hårdjobb med uppsatser. Siktar på att skicka in spanska sjukan imorgon och även skriva ungefär 10-15 sidor c-uppsats i veckan. Samt skicka in anmälan om examensarbete inför höstens AU3. Men. Mycket jobb nu - mycket semester sen. Att jag såg Mamma mia i lördags gjorde knappast semestersuget mindre.

Såg även Star Trek igår. Tyckte den var trevlig, men det fick man inte tycka om man var under 80 år tydligen så jag får backa och konstatera att den var cool, underhållande och hade behållning även om man inte är en Star Trek-nörd. Som jag och Frida konstaterade har vi dock, pga våra respektive, blivit smånördar på senare dag. Passiv nördning kallas det och är farligt. Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0