Bra start

Måndagar är viktiga. Så är det. De kan sätta ribban för hur veckan ska vara och om dagens måndag repriseras är jag nöjd och glad. För det har varit en bra dag. Inledde med en halvtimme på löpbandet på Helex innan jag tog en sväng till Härnta för sista handledningen av uppsatsen. Efter det köpte jag saffransgifflar, tog emot posten som både innehöll DJ Hero och MOA:s debutplatta, innan jag jobbade en sväng tills det blev dags för thaiboxning. Som gick finfint. Hem till mer jobb som också gått bra. Nu sitter jag och jobblyssnar lite på musik, pimplar kaffe och ska snart övergå till jobb med uppsatsen. Det blir nattsuddarjobb idag, men jag är på bra humör och det känns som om det kan bli riktigt produktivt. Och sånt är inte så tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0