Slutet

Ungefär ett dygn kvar till inlämning av examensarbete. Känns bra. Vi har en bra uppsats i bagaget och kommer hinna färdigt utan problem. Sara har vårdnaden om uppsatsen i några timmar nu innan det blir min tur att finslipa. Tills dess pysslar jag med andra prylar, intervjuförberedelse, recensionslyssnade och kaffedrickande. Sparring vid 18 ikväll, sedan iväg på intervju med Ångebandet Black Creed. Blir nog skoj.

Annars ser jag mest fram emot helgen. Jag och J har bokat upp den med varandra. Vi firar 2 år och eftersom han är färdig med sina tentor för veckan och jag är färdig med ex.arbetet ska vi unna oss all ledighet vi kan hitta och börja hårdspana Lost säsong 5 som trillade in härom veckan, men inte hunnits med än. Så det är minst sagt en helg som både jag och J ser fram emot. Dessutom tänker vi äta god mat och bara ta det lugnt. Skönt.

Kommentarer
Postat av: sara

åh, låter härligt! själv ser jag fram emot helgen då vi har BARNVAKT i sundsvall (mikas mormor)... fatta fantastiskt! Kunna gå på stan, shoppa.... i lugn och ro :)



Ja, nu förtjänar vi verkligen en helgs ledighet innan vi ska upp till träsket igen på tisdag...



Och framförallt: Grattis på tvåårsdagen!!!

2009-11-04 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0