Åland

Håller på att jobba, packa och plugga för fullt just nu. Efter den tidiga uppgången inatt somnade jag om som en sten, drömde om DS-spel och vaknade förvirrad och fick order av J att somna om. Så då gjorde jag det. Just nu fixar jag en massa inför Youmeets strategidagar till veckan. Som redaktör för Gameplayer är jag sitens representant och ska konferenskryssa till Åland måndag och tisdag. Det blir skoj skulle jag tro, även om jag kliver upp tidigt i ottan imorgon också för att hinna med 06.12-tåget. Det har hänt att jag missat det tidigare och därför ställer jag alla väckarklockor jag kan.

Nu väntar dock söndagsparringen. Första träningspasset med nyfrisyren. Hoppas på ny rekordsikt med hjälp av luggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0