Bra start

Att jag bloggar mycket när jag är upptagen är, paradoxalt nog, ett tecken på att det går bra. Att jag är aktiv och att saker händer. Då är det skönt att bara dumskriva lite emellanåt utan krav på varken kvalité eller innehåll.

För trots huvudvärk från helvetet har dagen varit riktigt bra so far. Skrivit två recensioner, gjort ett planeringsdokument (jag älskar att göra planeringsdokument!) och sett till att jag har en av årets bästa plattor på väg hit. Moas debutskiva plus ep skickas idag. Är det bara hälften så bra som live kan det knipa pallplaceringar trots att skivåret 2009 är så starkt. Hej uppskruvade förväntningar, hej.

Nu dock - mer jobb och vatten som kanske kan stävja huvudvärken. Sedan en sväng till Norrlan för statuscheck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0