Högsta växeln

6 dagar kvar av examensarbete. En jobbhelg som innefattar två stora jobb, Pipeline ikväll, Ladies Night imorgon. Samt en övergripande stor grej om Norrlan torsdag-söndag som i färdigt format kommer bli mitt största jobb för ST någonsin. Påminner lite om hysteriska veckan förra året när jag betade av två hemtentor, två inlämningsuppgifter, min största recension ever för sweden rock magazine och en två dagars jobbtripp till London. Men. Den veckan gick vägen. A och B på tentorna. B på inlämningsuppgifterna. Bra recension och skojig jobbtripp. Jävlar vilken kick det var att fixa det. Och en sån kick siktar på den här gången också. Den här svängen är det emellertid inte bara jag som har fullt upp. J har tenta både måndag och tisdag så man kan säga att flitens låga lyser rätt starkt i hushållet persson/hård just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0