Uppe i ottan för UFC104

Hur använder man bäst vintertidens bonustimme? Man ställer klockan och studsar upp mitt i natten för att kolla på lite fajting. Såklart. Huvudmatchen mellan Shogun och Machida var såklart omöjlig att missa och till skillnad från sambon tog jag med mig täcket till spelrummet, startade kaffebryggen och bäddade ner mig framför tv:n. Och med tanke på hur jävla bra huvudmatchen var ångrar jag ingenting. Dock tycker jag verkligen att Shogun skulle vunnit. Machida hade kanske 2-3 bra partier i matchen, men med Shogun hade fin thaistil och stenhårda lowkicks som Machida inte kunde sätta någonting emot. Borde varit klar seger för Shogun och väldigt tråkigt att det inte blev så. Jag gillar Machida, men den här matchen skulle Shogun haft. Så enkelt var det.

Nu är jag i vanlig ordning en människa av kontraster. Ska bädda ner mig igen för att recensera lite spel. Först ut är Style Boutique, ett tjejspel till Nintendo DS som i promotionversion kom i en skolåda med läppglans. Är det tjejspel så är det. Tydligen. Tråkigt, men men, så ser det ut. Så mer kaffe, mer spel och mer uppladdning inför dagens sparringpass. Min insida på låret ser dock ut som en blåmärkssalami efter att jag och J nött lowkickkombinationer i fredags, men det bjuder jag på om jag bara får någon av kombinationerna att sitta senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0